0 Komentar

Peringatan hari pahlawan 10 November pada tahun 2017 ini sebentar lagi akan tiba, berbagai rencana kegiatan sudah banyak diagendakan para generasi penerus perjuangan baik yang muda maupun yang sudah dewasa. Peringatan hari pahlawan ini diperingati dengan berbagai kegiatan seperti kirab acara seminar, upacara dan lain sebagainya.

Kegiatan peringatan hari pahlawna tentu ada yang menjadi panitia penyelenggara entah itu acara formal maupun non formal. Misalnya panitia peringatan hari pahlawan seminar, pengajian, dan lainnya, itu tentu tidak terlepas dari struktur kepanitiaan. Agar acara bisa berjalan dengan baik.

Pidato Sambutan Bahasa Jawa Hari Pahlawan (10 November) 

Pidato Sambutan Bahasa Jawa Hari Pahlawan (10 November)

Pada kesempatan ini, saya akan memberikan contoh naskah pidato sambutan hari pahlawan oleh ketua panitia dengan menggunakan bahasa Jawa. Bagi teman-teman yang ditunjuk mewakili ketua panitia bisa melihat contoh pidato sambutan hari pahlawan ini. Berikut Pidato Sambutan Bahasa Jawa Hari Pahlawan (10 November).

Assalamu'alaikum Wr. Wb.

Alhamdulillah, Wasyukrulillah, Ala ni'matillah
Robbisyrohli sodri wayassirli amri wakhlul uqdatammillisani yafqohu qouli. Ammaba'd

Ingkang kawulo hormati bapak kepala desa
Ingkang kawulo hormati bapak RW, Bapak RT
Ingkang kawulo hormati sedoyo tokoh masyarakat desa .......
Mboten ketingalan sedoyo hadirin tamu undangan dalam rangka peringatan hari pahlawan nasional

Sepindahan monggolah kita sesareng ngunjukaken roso syukur dumateng Allah Subhanahu Wata'ala, atas sedoyo limpahan rahmat, karunia sehinggo kito saget menghadiri peringatan hari pahlawan wonten lapangan meniko ingkang mboten amanggihi alangan punopo.

Sholawat saha salam, mugiyo tetep kaatur dumateng baginda Rosulullah SAW. 

Hadirin ingkang kawulo hormati

Perkenankan, kawulo matur ten mriki minagkani wakil saking ketua panitia penyelenggara acara peringatan hari pahlawan wonten desa tercinta meniko bade ngaturakan sekedik sambutan.

Ingkang pertama kawulo aturaken maturnuwun sanget dumateng sedoyo lapisan masyarakat serta tamu undangan ingkang smapun kerso hadir lan rawuh wonten acara meniko.

Salajengipun panitia ngucapaken maturnuwun snaget dumateng sedoyo lapisan masayarakat ingkang sampun mbantu sehingga sget terlaksana acara peringatan hari pahlawan meniko kanti sae.

Kaping togonipun kawulo minagkani mewakili konco-konco panitia ngucapaken katah-katah maaf, menawi dalam pengadaan acara meniko taseh katah kekiranganipun.

Selengkapnya :

Pidato Sambutan Bahasa Jawa Hari Pahlawan (10 November) 


Demikianlah contoh teks Pidato Sambutan Bahasa Jawa Hari Pahlawan (10 November) , semoga bermanfaat.




Post a Comment

 
Top