0 Komentar

Ibu adalah sosok wanita yang sangat kuat dan tabah dalam segala hal. Disamping ayah, Ibu adalah orang tua yang wajib dihormati oleh anaknya. Betapa besar pengorbanan seorang ibu dari mulai kita dalam kandungan sampai kita dewasa sehingga sudah sepatutnya diberikan hari khusus yaitu peringatan hari Ibu setiap tanggal 22 Desember.

Peringatan hari Ibu di Indonesia diperingati setiap tanggal 22 Desember, begitu pula di negara-negara lain juga memperingati hari Ibu, meskipun tanggalnya berbeda. Memperingati hari Ibu bertujuan untuk mengenang jasa Ibu dan mengingat betapa susah payah seorang Ibu mengasuh anaknya. Pada umumnya di Indonesia pada peringatan hari Ibu ini memberikan berbagai kejutan dan ucapan kepada seorang Ibu, ada juga pada waktu peringatan hari Ibu tugas utama dari Ibu dibebaskan, seperti memasak, mencuci, dan lain sebagainya.

Pidato Hari Ibu Bahasa Jawa (22 Desember)

Pidato Hari Ibu Bahasa Jawa (22 Desember)

Pada kesempatan ini, saya akan memberikan contoh naskah pidato bertepatan pada peringatan hari Ibu tanggal 22 Desember ini. Pidato bahasa Jawa atau sesorah yang akan saya bagikan ini berjudul memperingati hari Ibu. Berikut ini Pidato Hari Ibu Bahasa Jawa (22 Desember).

Assalamu'alaikum Wr. Wb.

Alhamdulillah

Puji syukur dumateng Allah SWT, ingkang sampun amaringi katah kenikmatan dumateng kito, lan sehinggo sampe saat puniko kito taseh dipun paringi kesehatan, umur panjang lan saget makempal wonten acara peringatan dinten Ibu.

Sholawat soho salam, mugi-mugi kaatur dumateng Kanjeng nabi Muhammad SAW, lan mugi-mugi kito sedoyo angsal syafaatipun mbenjang wonten dinten akhir. Amin.

Hadirin ingkang kawulo tresnani

Maturnuwun kawulo aturaken dumateng sedoyonipun, sampun maringi wekdal kangge kawulo nyampeaken sesorah kanti judul Peringatan dinten Ibu.

Peringatan dinten Ibu meniko kito peringati setiap tanggal 22 Desember ing saben setia tahun. Peringatan dinten Ibu meniko biasanipun diwontenaken acara-acara keluarga utawi acara umum kangge Ibu-ibu. Wonten ing keluarga contonipun peringatan dinten Ibu ngawontenaken syukuran, ngawontenaken kejutan, maringi hadiah kanggo Ibu. Lan sakpiturute.

Nanging mboten ing tanggal 22 Desember mawon kito kedah nyeneng-nyeneng Ibu, kito kedah sayang kaleh Ibu, tetapi kedah saben dintene kito usahaken nyeneng-nyeneng lan wajib hormat kaliyan Ibu. Sebab Ibu meniko sampun susah payah ngalhiraken kito, sampun susah payah ndidik kito, ngurmat kito wiwit cilik ngantos umur uwes gede.

Bakti dumateng wongtuo loro Ayah soho Ibu meniko hukumipun wajib. Mugiyo sak sampun wonten peringatan dinten Ibu, mugi-mugi bakti kito dumateng Ibu tambah sae, lan saget manfaat dumateng kito sedoyo.

Hadirin ingkang kawulo hormati

Selengkapnya :

Pidato Hari Ibu Bahasa Jawa (22 Desember)


Demikianlah contoh teks Pidato Hari Ibu Bahasa Jawa (22 Desember), semoga bermanfaat.




Post a Comment

 
Top