0 Komentar
Masroziq - Pidato Bahasa Jawa 10 November (Hari Pahlawan)

Pidato hari pahlawan sangat pas dibacakan pada saat tanggal 10 November, sebab pada tanggal 10 November ini diperingati sebagai hari pahlawan nasional. Peringatan hari pahlawan nasional ini semat-mata banya peringatan seremoni saja, tetapi akan lebih dari itu, kita sebagai generasi penerus para pahlawan harus bisa memaknai dari peringatan hari pahlawan.

Perjuangan para pahlawan tidak tanggung-tanggung, kehidupan pada masa penjajah begitu menenaskan, hidup dengan tekanan meski di negeri sendiri. Dan alhamdulillah dengan semangat perjuangan para pahlawan akhirnya pada tanggal 17 Agustus 1945 Indonesia bisa merdeka.

Pidato Bahasa Jawa 10 November (Hari Pahlawan)

Pidato Bahasa Jawa 10 November (Hari Pahlawan)

Pada kesempatan ini, saya akan memberikan pidato dengan bahasa Jawa yang berjudul hari pahlawan, pidato singkat berbahasa Jawa ini bisa dibacakan diacara-acara peringatan hari pahlawan baik itu di sekolah maupun di tempat lain. Berikut ini Pidato Bahasa Jawa 10 November (Hari Pahlawan).

Assalamu’alaikum Wr. Wb.

اَلْحَمْدُ ِللهِ الْمَلِكِ الْحَقِّ الْمُبِيْنِ، الَّذِي حَبَانَا بِالْإِيْمَانِ واليقينِ. اَللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى سَيِّدِنَا مُحَمَّد،ٍ خَاتَمِ الأَنْبِيَاءِ وَالمُرْسَلِين، وَعَلَى آلِهِ الطَّيِّبِيِن، وَأَصْحَابِهِ الأَخْيَارِ أَجْمَعِين، وَمَنْ تَبِعَهُمْ بِإِحْسَانٍ إِلَى يَوْمِ الدِّيْنِ. أَمَّا بَعْدُ

Ingkang kinurmatan Bapak Ibu soho sedoyo hadirin
Pertama-tama monggolah kita ucapaken raos syukur kepada Allah SWT, atas karunianipun kito seget kempal wonten acara peringatan hari pahlawan.

Sholawat soho salam, mugiyo tetep kaunjuk dumateng baginda Rosulillah SAW ingkang kito sedoyo tenggo-tenggo syafaatipun mbenjang wonten dinten akhir.

Hadirin sedoyo ingkang kawulo hormati

Wonten mriki, kulo bade nyampeaken sesorah wonten acara peringatan hari pahlawan.

Tanggal 10 November perlu kito mangertosi sedoyo, bilih dinten puniko kito peringati sebagai hari pahlawan. Menawi mboten wonten pahlawan, saget-saget kito dereng saget menikmati roso kemerdekaan. Sebab poro pahlawan meniko memperjuangaken harta, benda, soho nyowonipun demi mencapai kemerdekaan Indonesia. Mboten saget kito bayangaken menawi kito urip wonten zaman penjajahan, saben dinten wontene perang, perang, lan perang.

Pepatah ngengetaken “Bangsa yang besar yaitu bangsa yang menghargai jasa para pahlawannya”. Bongso Indonesia kalebu bongso ingkang ageng, keranten memang secara itung-itungan ombo wilayah Indonesia termasuk negoro ingkang gede. Nanging mboten niku ke mawon, sebab menawi kito ningali pepatah meniko, kito sedoyo kedah saget menghargai jasa-jasanipun poro pahlawan sedoyo.

Hadirin ingkang berbahagia



Selengkapnya :

Pidato Bahasa Jawa 10 November (Hari Pahlawan)



Demikianlah postingan Pidato Bahasa Jawa 10 November (Hari Pahlawan), semoga bermanfaat.



Post a Comment

 
Top